יום רביעי, 19 בפברואר 2014

צביקה פיק נגד משתתפי גולסטאר!


המאסטרו לא אהב לשמוע את דברי חבריו. הוא כעס על הדברים שנאמרו בראיונות מול המצלמה שמשובצים במהלך הפרקים.

בהתחלה זה עוד היה הפוך, עם סיום הצילומים של גולסטאר 2 התגבשו כוכבי התכנית, ופתחו קבוצת וואטסאפ משותפת. בקבוצה הם נהגו לקבוע פעם בשבוע משחק כדורגל משותף. ג'קי, אלירז, בן אל, שלומי ועוד היו מגיעים באופן קבוע, ואפילו צחי נוי היה בא מספר פעמים לעודד מהקווים. בקבוצה שנפתחה צביקה פיק היה מאוד פעיל ואנרגטי, אבל עם שידור הפרקים הוא נעלב וכבר לא לקח חלק . למשחקים הוא כל הזמן אמר "אני אבוא" אך הוא לא הגיע לאף משחק.

כמו שאתם מכירים את צביקה הוא מנסה לשדר עסקים כרגיל. כלפי חוץ הוא אינו מפגין בעלבון כלשהו, אחד המשתתפים אומר "כל בן אדם היה נפגע" אי אפשר להתעלם מהקללות שג'קי אמר לו.

אותו אירוע קרה באחד הפרקים כאשר נבחרת גולסטאר שיחקו נגד להקת הדג נחש.  צביקה קיבל מלא כדורים  של "גול בטוח" אך איכשהו את כולם הוא פספס. חברי הקבוצה שהיו טעונים מאוד התעצבנו ולא מסרו לו יותר כדורים, כי "הוא לא מתאמץ, ולא מנסה בזמן שהם קורעים את התחת".
ואז כאשר ג'קי פרץ מההגנה קדימה והחל לדהור לכיוון השער של קבוצת היריב , יצא אליו השוער ובשנייה האחרונה הוא עשה גליץ' והצליח לגלגל את הכדור לכיוונו של צביקה שמול שער ריק לא הצליח להשתלט על הכדור החלש ולהבקיע. כ'קי התחיל לקלל אותו " יא בן של ***" , "בן **** " ועוד שלל ביטויים לא נעימים.

בשבוע הבא יתקיים המשחק האחרון שלך גולסטאר, בו הם ישחקו נגד כוכבי גולסטאר מהעונה הראשונה. הפרק יועבר בשידור בהקרנה חגיגית. האם צביקה פיק יגיע ? האם הוא ישב בבית ? את זה נחכה ונראה ! (קרדיט למאקו)
אתם מוזמנים לשתף זאת --------------------------->  בלינק הבא !          

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

share

LinkWithin