יום שני, 15 ביולי 2013

גולסטאר משחק הגמר - מה היה ומה יהיה בגולסטאר 2 ?


גולסטאר - המשחק הגדול

בעונה הקודמת בגולסטאר שיחקו שחקני הקבוצה נגד קבוצות שנות כמו: קבוצת הסופרים, קבוצת הנשים, קבוצת הילדים, קבוצת השופטים ועוד.
ובמשחק המכריע שיחקו קבוצת גולסטאר מול שחקני נבחרות ישראל מכל הזמנים. בקבוצה השתתפו שחקני עבר גדולים ושחקני הווה חזקים קבוצה זו זכתה לכינוי "נבחרת אגדות הכדורגל הישראלי" והם: שביט אלימלך, אלון חרזי, עופר טלקר, אלון חזן, לירון בסיס, עודד מכנס, איציק זוהר, ג'ימי טורק ואורי מלמיליאן, ומאמן הנבחרת היה לא אחר מאשר יצחק שום.

את המשחק פירשנו אילנית לוי ונדב יעקובי. המשחק היה מותח במיוחד, ובתום הזמן ולאחר משחק צמוד מאוד "נבחרת האגדות" ניצחו בתוצאה  3:4 את נבחרת גולסטאר. שחקני גולסטאר היו עצובים מאוד אך מרוצים שלפחות זכו להכניס 3 שערים במשחק כזה קשה מול שחקנים כל כך איכותיים.

העונה בגולסטאר 2 המשחק המכריע יהיה בין שתי  נבחרות גוסלטאר: כוכבי גולסטאר עונה ראשונה - כוכבי גולסטאר עונה שנייה. המשחק יהיה מלא באגו ורצון להוכיח מי מבין שתי הקבוצות טוב יותר. כוכבי גולסטאר העונה השנייה הכינו טקטיקות שונות כדי לנצח במשחק. אך כוכבי גולסטאר עונה ראשונה לא נשארים מאחור ומוכנים לנצח בכל מחיר, אפילו לשיר לאלירז שדה שירים של אייל גולן כדי להסיח את דעתו, ואורן זריף מתכוון לשגר תדרים מיוחדים כדי לבלבל את הקבוצה היריבה. מי ינצח? מי יקבל את התואר של אלוף שתי העונות ? לזה נצטרך לחכות בסבלנות לפרק האחרון של העונה! תהנוו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

share

LinkWithin